| 5 التعليقات ]
بسم الله الرحمن الرحيم

انهارده ان شاء الله جايب خدعه اكيد الكل شافها وجربها ونفسه يعملها هو كمان زي البيدجات اللي اشترك فيها والخدعه دي لما يقولك انسخ الكود كذا ومتنساش تشيل علامه ال + زي المثال الجاي
@+[************:0]
الشرح:
نروح للسيرش بتاع الفيس زي الصوره الجايه انا اخترت جروب المدونه ع الفيس هندوس عليه هيظهرلنا اللينك بتاع الجروب زي الصوره الجايه

 
هناخد الرقم اللي انا محدده كوبي وهنحطه مكان النجوم في الكود ده

 @+[************:0]
 بحيث الكود يبقا كالتالي
 @+[301087439931636 :0]

اتمني يكون الشرح واضح ومفهوم والحركه دي تنفع لاسامي البيدجات او الجروبات او حتي اسامي الايميلات
 

5 التعليقات

Unknown يقول... @ 29 ديسمبر 2012 في 11:26 م

طيب الكود ده هيظهرلنا ايه؟؟

ҝåpөѕ يقول... @ 30 ديسمبر 2012 في 7:42 ص

هيظهر لينك للجروب ياعبدو او الحاجه اللي هتختارها

Unknown يقول... @ 30 ديسمبر 2012 في 9:50 م

اها بس انا جربتها مظهرليش حاجه ولا انا يمكن عملتها غلط؟

غير معرف يقول... @ 1 يناير 2013 في 3:59 م

انت عملتها غلط ياعبدو

غير معرف يقول... @ 6 يونيو 2016 في 3:23 م

كابوس حبيبي انا محمود الكوبرا صاحب موقع الكوبرا هكر انت نسيتني ولا ايه انت وحشتني اوي يا صاحبي

إرسال تعليق