| 6 التعليقات ]

بسم الله الرحمن الرحيم

الموضوع ده بالنسبه للناس اللي عندها اي مشكله في اي حاجه في المدونه


يقدرو يحطو مشكلتهم في رد هنا وان شاء الله هتتحل

بالنسبه للناس اللي عندها مشاكل في روابط التحميل ياريت يكتبو اسم الموضوع واللينك بتاعه هنا في الرد علي الموضوع وانا هجدد الروابط

الناس اللي مش فاهمه اي شرح بردو ياريت يكتبو مش فاهمين ايه وانا هوضحه بأذن الله 

ولو في اي استفسارات انا موجود ...

6 التعليقات

غير معرف يقول... @ 5 أبريل 2012 في 2:06 ص

انا عندي مشكله في البرامج يعني فيه برامج نزله تنزل وبرامج كمبيوتر تنزل ع هيئةjarيعني برامج كمبيوتر تنزل موبايل وشكرااااااااااااا

ҝåpөѕ يقول... @ 5 أبريل 2012 في 3:26 ص

هو مفيش برامج للكمبيوتر بتنزل علي صيغه ال jar

بس اتأكد الاول انها للكمبيوتر ده اولا

ثانيا تقدر تغير الصيغه بتاعتها تخليها exe

لو في حاجه تانيه انا متابع معاك ..

غير معرف يقول... @ 14 أبريل 2012 في 11:12 ص

ياريت برنامج صانع سلاسل شغال لو سمحت ياكابوووس سلاسل مش نكات

غير معرف يقول... @ 9 مايو 2012 في 2:02 ص

ياريت تشرح هكر النمبز للمبتداين

غير معرف يقول... @ 7 يونيو 2012 في 11:27 م

مرحبا اخي
اريد حل مشكلة ظهور علامات استفهام عنده الكتابة في نيمبز مع العلم انه مرة مرة تظهر هذه علامات استفهام

غير معرف يقول... @ 30 مارس 2013 في 9:06 م

وااحشنيييييييي يا كابوس انا حودا افعي الكوبرا

إرسال تعليق